Chris Hemsworth – Men in Black –treeni

Chris Hemsworth – Men in Black –treeni

Australialainen näyttelijä Chris Hemsworth (s. 1983) on näytellyt paljon elokuvissa, joissa roolihahmolta vaaditaan hyvää ja lihaksikasta kuntoa. Chris on 190 cm pitkä, kova urheilija ja aina hyvässä kunnossa, mutta rooleja varten hänet virittää vaadittuun olomuotoon personal trainer Luke Zocchi.

Videolla Luke kertoo Chrisin harjoittelusta Men In Black –elokuvaa varten. Videolla emme valitettavasti näe itse tähtinäyttelijää kuin vilaukselta, vaan treenin näyttää käytännössä hänen stunt-miehensä Bobby Holland Hanton.

Luke käytti Chrisin Men In Black –treeneissä paljon käsipainoliikkeitä ja kehonpainoliikkeitä, sillä roolihahmo oli liikkuvan atleettinen, ei niinkään massiivinen. Harjoituksen ideana oli pitää Chris liikkeessä koko ajan ja treenata koko vartaloa jokaisella treenikerralla.

Lämmittely

– karhukävely 20 sek. liikkeessä, 10 sek. tauko jne. 10 kierrosta
– kehonpainokyykyt 20 sek. kyykkyjä, 10 sek. tauko jne. 10 kierrosta

Ohjelma

– 8 eri lihaskuntoliikettä 8 toistoa per sarja ja 3 keskivartaloliikettä 8 toistoa per sarja tehdään peräkkäin ilman taukoa, kolme kierrosta

Liikkeet

– burpee käsipainojen kanssa
– hauiskääntö ja pystypunnerrus
– jalkakyykky käsipainon kanssa
– ojentajapunnerrus seisten
– hammerkääntö ja askelkyykky
– vipunostot sivulle
– vipunostot edestä
– pystysoutu
– lankku ja etuisku

– lankku / vartalon heijaus eteen ja taakse
– lankku / takapuolen nosto ylöspäin

Ks. Chris Hemsworthin treeni videolta:

Luke Zocchi:

Web site: www.zocobodypro.com
Instagram: @zocobodypro