Hanna Öberg – kohdista tehotreeni pakaroiden eri osiin

Hanna Öberg – kohdista tehotreeni pakaroiden eri osiin

Tällä kertaa ruotsalainen fitness-vloggari Hanna Öberg opastaa, miten harjoittelua voi kohdistaa tarkasti tiettyyn osaan pakaroita. Kyllä, pakarat ovat aiheena ja kohteena jälleen!

Hanna korostaa, että videon liikkeet ovat hänen mielestään tehokkaita, ne ovat myös hänen lempiliikkeitään. Kokeile Hannan antamia ohjeita, mutta vaihda vain reippaasti liikkeitä, jos nämä eivät tunnu omilta. Erilaisia pakaraliikkeitä on valtava määrä, niitä tullaan jatkossakin näkemään Wellness Mediassa tiuhaan tahtiin.

Pakaroiden alaosa:

– sumomaastaveto 4 x 10 (neljä 10 toiston sarjaa)
– askelkyykky jalka painolevyn päällä 4 x 10 (per jalka)

Pakaroiden keskiosa:

– lantionnosto minibandin kanssa 4 x 20
– sammakkonosto tai selkäojennus painon kanssa yläselkä köyryssä 4 x 15

Pakaroiden sivuosa:

– sivupotku taljalla kyljellään vinopenkillä 3 x 10-12 (per puoli) tai
– Cross-over askelkyykky painolevyn kanssa 3 x 10-12 (per puoli)

Tee liikkeet hyvällä tempolla, mutta huolellisesti ja tosissaan pakaroita käyttäen. FEEL THE BURN!

Ks. Hannan video: How to target all areas of the booty

YouTube: Hanna Öberg
Instagram: @hannaoeberg
www.hannaoeberg.com