Hanna Öbergin tehokas pakaratreeni harjoituskoneilla!

Hanna Öbergin tehokas pakaratreeni harjoituskoneilla!

Hanna Öberg, 30, on suosittu ruotsalainen fitness-vloggaaja, jonka treeni- ja ravinto-ohjeita sisältäviä energisiä videoita seurataan ahkerasti YouTubessa. Hannalla on helmikuussa 2019 kanavallaan 377 tuhatta tilaajaa, ja hänen videoitaan on katsottu yli 22 miljoonaa kertaa. Instagramissa hänellä on 1,3 miljoonaa seuraajaa.

Hanna näyttää tässä seitsemän huipputehokasta pakaraliikettä, joilla saat todella hyvän polton kehosi vahvimpiin lihaksiin!

Kaikki liikkeet tehdään tällä kertaa harjoituskoneilla. Tarkoituksena on eristää treenattava lihasryhmä eli pakarat mahdollisimman hyvin ja kohdistaa niihin maksimaalinen rasitus ja näin myös maksimaalinen kasvu- ja muokkaussignaali.

Hannan tehokkaan pakaratreenin liikkeet:

1. Push down pakaroilla
2. Takapotkut Smith-koneessa
3. Penkkikyykyt Smith-koneessa
4. Lantionnostot Smith-koneessa jalkaterät kapealla
5. Lantionnostot jalkaojennuslaitteessa
6. Vastasuuntaiset sammakkopumppaukset
7. Loitonnus polvillaan ristikkäistaljassa

Valitse kerralla pari kolme liikettä suoritettaviksi samalla harjoituskerralla reisi- ja pohjetreenin kanssa. Tee kutakin liikettä kolmesta neljään 15-20 toiston sarjaa. Vaihtele liikkeitä eri harjoituskerroilla ja yllätä lihaksesi kohti yhä parempaa kehitystä!

Ks. Hannan pakaratreenivideo:

YouTube: Hanna Öberg
Instagram: @hannaoeberg
www.hannaoeberg.com