Hanna Öbergin viiden liikkeen reisitreeni

Hanna Öbergin viiden liikkeen reisitreeni

Huippusuosittu ruotsalainen fitness influencer Hanna Öberg vierailee jälleen Wellness Mediassa, loistavaa! Katso alla olevalta videolta Hannan viiden harjoitusliikkeen reisiohjelma ja toteuta sitä omissa treeneissäsi.

Hannan suunnittelemat harjoitusohjelmat ovat tuoreita, kekseliäitä ja tehokkaita. Hanna on oikea fitness-dynamo, joka tekee itse sitä, mitä opettaa!

Hannan viiden harjoitusliikkeen reisiohjelma:


1. Jalkakyykky käsipaino rinnalla 4-5 x 15 (4-5 sarjaa, joissa 15 toistoa kussakin), lepo sarjojen välillä 60 s

2. Askelkyykky jalka korokkeella 4 x 10-12 per jalka, 2 s alaslasku + 2 s paussi ala-asennossa, lepo sarjojen välillä 60-75 s

3. Jalkaprässi jalat kapealla 4 x 15-20, lepo sarjojen välillä 90 s

4. Jalkakyykky kantapäät korokkeella 4 x 8, 4 s alaslasku, lepo sarjojen välillä 90 s

5. Smith Machine –kyykky hieman takakenossa 4 x 12-15, lepo sarjojen välillä 60 s

Hit it!

Ks. Hannan reisitreeniohjelma tästä:

YouTube: Hanna Öberg
Instagram: @hannaoeberg
www.hannaoeberg.com