Kuinka saan six-packin?

Kuinka saan six-packin?

Brittiläinen some-valmentaja Simeon Panda, jolla on YouTubessa yli miljoona tilaajaa ja Instagramissa 5,4 miljoonaa seuraajaa, neuvoo videolla, millä edellytyksillä jokainen  voi kehittää itselleen tiukan keskivartalon ja kaikkien himoitseman seksikkään six-packin.

Simeon lähestyy asiaa kolmelta eri suunnalta. Ruokavalion pitää olla joko tiukkaa kuntoa ylläpitävä tai rasvaa polttava, sillä rasvan alta eivät komeatkaan vatsalihakset näy. Miehillä rasvaprosentti, jossa vatsalihakset piirtyvät kunnolla, on 10-14, naisilla 16-20. Aerobinen liikunta missä tahansa muodossa tukee rasvanpolttoa ja matalan rasvaprosentin tavoittelua, ja Simeon näyttää videolla erilaisia aerobisia harjoitusvaihtoehtoja. Kolmas osuus ovat sitten itse vatsalihaksia ja keskivartaloa vahvistavat ja kehittävät harjoitusliikkeet.

Simeonin six-pack-ohjelma:

1. Ruokavalio kuntoon joko pitämään yllä matalaa rasvaprosenttia tai polttamaan rasvaa matalan rasvaprosentin saavuttamiseksi.

2. Runsaasti aerobista harjoittelua, esimerkiksi juoksua, sisäsoutua, porrastelua ym. Pääasia on olla liikkeessä, samalla yleiskunto ja yleinen terveydentila paranevat kohisten.

3. Keskivartalon treeniliikkeet (ks. tarkat liikesuoritukset videolta):

– Istumaannousu tangon kanssa x 10 toistoa
– Istumaannousu soutaen x 12
– Polvien kierto vartalon alle lankussa kuntopallon kanssa x 10
– Istumaannousu kuntopallo ojennetuissa käsissä x 10
– Venäläinen vartalonkierto painolevyn tai kuntopallon kanssa x 10

Katso Simeon Pandan antamat tarkat ohjeet ja liikesuoritukset videolta!

www.simeonpanda.com
Instagram: @simeonpanda