Muokkaa ylävartaloa!

Muokkaa ylävartaloa!

Tällä kertaa USA:n suosituimpiin fitness influencereihin kuuluva Shaela Shae näyttää videollaan tehokkaan ja intensiivisen perusohjelman olkapäille, yläselälle, hauiksille ja ojentajille. Olkapää- ja yläselkäliikkeet tehdään suorina sarjoina, mutta hauikset ja ojentajat Shaela tekee supersarjoina. Supersarjat ovat hyvä keino lisätä harjoituksen intensiteettiä.

Shaela tekee harjoituksen varsin ripeään tahtiin ja pitää sarjatauot lyhyinä, vain 30 sekunnin mittaisina. Tämä on samalla erinomaista kuntoharjoittelua!

Shaelan ohjelma:

1. Käsipainopunnerrus istuen 3 x 8 (kolme 8 toiston sarjaa), lepo sarjojen välillä 30 sek

2. Ylätaljaveto eteen kapealla otteella 4 x 12, tauot 30 sek

3. Pystysoutu 4 x 12, tauot 30 sek

4. Yhden käden kulmasoutu 4 x 12 (molemmat puolet), tauot 30 sek

5. Supersarja Hauiskääntö tangolla/Ojentajapunnerrus taljassa 3 x 8, tauot 30 sek

HUOM! Tee supersarjassa sarja molempia liikkeitä peräkkäin ilman taukoa. Pidä sen jälkeen 30 sekunnin tauko ja jatka toisella supersarjalla etc.

Katso Shaelan ohjelma kokonaan videolta:



Instagram: @_shaelashae
YouTube: ShaeLaShae
www.shaesthetics.com