Palauttava ja herkullinen lounas harjoituksen jälkeen

Palauttava ja herkullinen lounas harjoituksen jälkeen

Onnittelut ovat paikallaan aivan ensiksi, sillä Hanna odottaa ensimmäistä lastaan! Onnittelut Hanna, toivotamme sinulle iloista ja turvallista odotusaikaa!

Videolla ruotsalainen fitness-dynamo Hanna Öberg on jälleen keittiössään kovien ylävartalon treenien jälkeen. Hän valmistaa nopean ja ravitsevan lounaan, jossa on sopivat makrot palauttamaan keho juuri tehdystä tehokkaasta harjoituksesta.

Hanna käyttää proteiinina turskaa, hiilihydraatit tulevat riisistä ja hyvät rasvat avokadosta ja oliviiöljystä. Hanna keittää riisin al dente -kovuuteen, hän ei pidä ”tarttuvasta” riisistä. Turskan hän paistaa normaalisti pannulla kevyellä lämmöllä, hän ruiskuttaa pannulle hieman paistoöljyä. Mausteiksi kalaan tulee sitruunapippuria, chili-valkosipulimaustetta, suolaa, valkosipulia ja puristettua sitruunaa.

Hanna tekee riisin ja kalan kypsyessä raikkaan salaatin, jossa aineksina ovat tomaatti, pinaatti, persilja, mieto chili, valkosipuli, avocado, sitruunan mehu, oliiviöljy, himalajan suola, chili-valkosipulimauste, mustapippuri ja sitruunapippuri.

Kun kaikki on valmista, Hanna sekoittaa kalan salaattiin, laittaa riisiä pohjaksi lautaselle ja kala- ja salaattisekoituksen sen päälle.

Hyvältä näyttää ja varmasti myös maistuu!

Katso videolta iloisen Hannan lounaspreppi!


YouTube: Hanna Öberg
Instagram: @hannaoeberg
www.hannaoeberg.com