Shaela Shae – Bigger booty

Shaela Shae – Bigger booty

Olemme jo tutustuneet Wellness Mediassa yhdysvaltalaiseen fitness-vloggaajaan Shaela Shaeen (ks. Shaelan ylävartalon treenivinkit ja palautumisohjeet https://wellnessmedia.fi/ylavartalon-treeni-vinkkeja-palautumiseen/). Tällä kertaa hän näyttää meille intensiivisen ja tehokkaan pakaratreenin, joka vaatii hyvää keskittymistä ja paneutumista puhumattakaan kovasta kunnosta!

Shaela on valinnut ohjelmaansa suosikkiliikkeitään, jotka ovat kaikki suhteellisen raskaita pakaraharjoittelun perusliikkeitä. Shaelan motto on, että harjoitteluun pitää panostaa kunnolla, jos siitä haluaa saada hyvää palautetta eli kehitystä voimissa ja lihaskasvussa.


Shaelan teho-ohjelma pakaroille:

HUOM! Kunkin liikkeen yhteydessä on mainittu Shaelan itsensä käyttämä harjoituspaino. Jokaisen tulee valita sarjapainot sen mukaan, että saa ohjelman vaatimat sarjat ja toistot tehtyä puhtaasti. Maltti on valttia!

Maastaveto sumotyyliin 3 x 3 (92 kg), kahden minuutin tauko sarjojen välissä
Lantionnosto 4 x 8 (102 kg) + 2 x 20 (61 kg),  minuutin tauko sarjojen välillä
Romanialainen maastaveto 5 x 10 (61 kg), minuutin tauko sarjojen välillä
Askelkyykyt Smith-koneessa 5 x 8 per jalka (43 kg), minuutin tauko sarjojen välillä
Selkäojennus 5 x 12 paino rinnalla (20 kg), minuutin tauko sarjojen välillä

Tsemppiä treeneihin!

Instagram: @_shaelashae
YouTube: ShaeLaShae
www.shaesthetics.com

Ks. vlogi: “Exercises That Have Helped Me Get A Bigger Booty! | Glute & Hamstring Workout”